COD4 REMASTERED

Thread started by mANF on Sunday, 7:50pm February 19th with 11 replies. Views: 1,617

mANF

11 posts

7:50pm Feb 19th 17

Add me on steam if you want play clan wars: RB_ mANF

We are looking for tournaments too!

( PROMOD RULES )

KUSHY

165 posts

7:51pm Feb 19th 17

lol

mANF

11 posts

1:51am Feb 20th 17

?

dokii :]

131 posts

7:39pm Feb 20th 17

Remastered?

mANF

11 posts

10:08pm Feb 26th 17

yes

Powwwerteqq

1,070 posts

11:42pm Feb 26th 17

l0L game is ded br0

mANF

11 posts

4:23pm Feb 27th 17

Is dead? after 4 months ... please return on this game and play pcw/tournament like the past. AND STOP PLAY CSGO!!!

KUSHY

165 posts

4:34pm Feb 27th 17


Is dead? after 4 months ... please return on this game and play pcw/tournament like the past. AND STOP PLAY CSGO!!!

Quote from mANF on the 27th of February 2017
nobody likes rm and csgo lmao

GoTTi

1,817 posts

5:17pm Feb 27th 17

It's all about cod4, remastered is shit.

Kane

3,985 posts

7:42pm Feb 27th 17


It's all about cod4, remastered is shit.

Quote from GoTTiii on the 27th of February 2017
haha from a Australian perspective that plays 5v5 Console reading this comment makes me sad

GoTTi

1,817 posts

7:43pm Feb 27th 17

There is no console community on CG EU tho, completely different story

Kane

3,985 posts

7:44pm Feb 27th 17


There is no console community on CG EU tho, completely different story

Quote from GoTTiii on the 27th of February 2017
Yeah i agree. i just have no clue how its still going over here